Autor: Jenny Han
Naslov: P. S. I Still Love You
Serijal: To All the Boys I’ve Loved Before #2
Izdavač: Simon & Schuster
Godina izdanja: 2015
352 str., meki uvez
Kupi knjigu

9781407157986

Nastavak ljubavne priče Lare Jean koji vas neće ostaviti ravnodušnima.

Nakon što sam pročitala To All the Boys I’ve Loved Before, morala sam nastaviti jer ove knjige stvarno stvaraju ovisnost. Iako sam neizmjerno uživala čitajući o Lari Jean i njenim ljubavnim zgodama i nezgodama, nekako mi se čini da ova druga knjiga i nije baš bila potrebna. U prvoj polovici knjige konstantno se ponavlja isti motiv koji uzrokuje dramu i to mi je s vremenom počelo ići na živce. Istina, u početku je bilo zanimljivo, ali kad se isti problem pojavio nekoliko puta, bilo mi je dosta. Kad napokon prijeđemo preko tog prvog problema, pojavi se drugi, koji zauzme drugu polovicu knjige, ali taj problem je barem “imao glavu i rep”. Ipak, smatram da autorica zapravo nije znala što bi s likovima. Dobila sam dojam da je željela nastaviti priču (i zaista mi je drago što je), ali nije znala kako da napravi dobar zaplet pa je na kraju sve nekako ispalo klišejizirano i otrcano.

Da sad ne ispadne da samo pljujem po knjizi, usredotočit ću se na ono pozitivno. Iako je glavnina radnje bila očekivana i već viđena u drugim ljubavnim pričama, detalji su ono što čini ovu duologiju toliko posebnom. Obitelj još uvijek smatram jednom od najjačih aduta ove knjige, a osim toga, u ovoj smo knjizi dobili i malo više detalja o Larinu djetinjstvu. Posebno mi se svidjelo ponovno okupljanje svih starih prijatelja, otvaranje vremenske kapsule i Assasins, igra koju su igrali. Također, Larino volontiranje u staračkom domu daje jednu posebnu čar i iako bih očekivala da će radnja smještena u starački dom biti dosadna, zapravo je bila potpuno suprotno.  Sve te sitnice čine me sretnom dok razmišljam o ovoj knjizi i upravo zbog njih mogu zanemariti predvidljivu radnju i bilo što drugo što bi mi možda moglo smetati. Sve je u detaljima.

Laru Jean i dalje obožavam, i dalje je djetinjasta i nevina, ali to joj daje tu neku čar i jednostavno ju moraš voljeti. Što se tiče njenog ljubavnog života, bila sam poprilično zbunjena svojim osjećajima, gotovo kao i ona. Da, volim Petera i stvarno obožavam čitati o njima dvoje, ali onda se odnekud stvorio i John Ambrose McLaren i totalno me zbunio. Priznajem, draži mi je od Petera i smatram da je u svakom pogledu bolji od njega za Laru Jean, ALI sam ipak navijala da Lara Jean završi s Peterom. Peter mi je zapravo bio sve manje drag što je knjiga dalje odmicala, ali i dalje mi je ostao prvi izbor za Laru Jean.Zašto? Nemam pojma.

Što se samog kraja knjige, ali i duologije, tiče, smatram da je uvjerljiv i iznimno sam zadovoljna. Neću reći da je realistično, jer hej, cijela duologija je JAKO nerealna, ali knjige nam i služe tome da pobjegnemo od stvarnosti. Čitajući To All the Boys I’ve Loved Before i P. S. I Still Love You prvenstveno sam se zabavila i zaboravila na svakodnevne gluposti koje nas sve okružuju. Ove knjige čine me nevjerojatno sretnom i popravljaju raspoloenje do kažeš keks. Samo se nadam da će ih i naši izdavači uskoro prepoznati jer bi svakako trebale krasiti police naših knjižara.

