booktubeathon-2015-logo

Booktube-a-thon 2016. službeno je završio i odlučila sam s vama podijeliti što sam pročitala.

Prije nego što prijeđem na knjige i zadatke, htjela bih napisati osvrt na cjelokupni događaj i iskustvo sudjelovanja u ovom readathonu. Već sam ranije rekla kako Booktube-a-thon smatram kraljem svih readathona i stojim kod toga. Kako mi je ovo već treći put da sudjelujem, bila sam iznimno uzbuđena jer sam već vidjela koliko je ovaj readathon dobro organiziran i što sve uključuje. Ni ove godine Ariel (osnivačica i glavna organizatorica) nije nas razočarala. Svaki dan održavali su se video challengei, kao i Instagram challengei, Twitter sprintovi bili su raspoređeni tijekom cijelog dana kako bi čitatelji sa svih strana svijeta mogli sudjelovati, održana su čak i dva liveshowa, što se do sada još nije događalo… Da ne spominjem odlične popuste na Book Depositoryju i hrpe nagradnih igara u kojima su svi imali mogućnost osvojiti knjigu ili nešto drugo povezano s knjigama. Cijelokupno Booktube-a-thon iskustvo bilo je fantastično i neizmjerno mi je drago vidjeti da svake godine sve više ljudi sudjeluje, a sam događaj ima nam sve više toga za ponuditi. Imam osjećaj da sam nešto zaboravila spomenuti, ali sigurna sam da sam spomenula sve najvažnije značajke ovog readathona.

Što se mog čitanja tijekom proteklog tjedna tiče, jako sam zadovoljna postignutim. Uspjela sam pročitati sedam knjiga i ispuniti sve zadatke, iako na početku tjedna nisam bila toliko sigurna u uspjeh. Pročitala sam sveukupno 1840 stranica, a u tome su mi puno pomogle audioknjige jer bez njih sigurno ne bih uspjela pročitati toliko. I ne, audioknjige nisu varanje, sve se računa. Evo kako je moje čitanje teklo tijekom tjedna:

U ponedjeljak sam započela tri knjige (Parfem, Vanishing Girls i Sva radosna mjesta), što vjerojatno nije bilo najpametnije jer zapravo nisam ostvarila veliki napredak niti s jednom, ali sam svejedno uspjela pročitati sveukupno 263 stranice.
U utorak sam naučila lekciju i bolje organizirala svoje čitanje. Završila sam Vanishing Girls, nastavila s čitanjem Parfema i navečer započela s Krvavom žrtvom. Ukupno 287 stranica, nije loše.
Srijeda je bila pomalo razočaravajuća i počela me hvatati panika da neću uspjeti pročitati svih sedam knjiga. Ipak, završila sam Parfem i pročitala polovicu knjige Sva radosna mjesta, a čitala sam malo i Krvave žrtve. 282 stranice, i nije završilo tako loše kao što sam mislila.
Četvrtak mi je dao nadu da ću ipak uspjeti. Započela sam audioknjigu Ugly Love i pet sati kasnije ju završila, a poslijepodne sam završila i Sva radosna mjesta. 353 stranice pročitane i bila sam uvjerena kako mogu sve.
Petak je nastavio u istom tonu. Počela sam i završila Reviving Izabel, još jednu audioknjigu, započela sam Dobrodošli u raj (iliti Wayward Pines, kako je knjiga poznatija), a navečer sam dovršila i Krvavu žrtvu.
Subota je bila najveće razočaranje, ali to sam nekako i očekivala jer inače vikendom čitam puno manje nego ostalim danima, ali sam se svejedno razočarala kad sam uspjela pročitati samo 66 stranica Wayward Pinesa. Ipak, još sam uvijek bila samouvjerena jer sam imala cijelu nejdelju da nadoknadim zaostatak.
U nedjelju sam završila s Wayward Pinesom pročitavši preostalih 218 stranica i tu je moj Booktube-a-thon završio.

Ako ste se pogubili u ovom prepričavanju cjelokupnog tjedna, možda ovako dobijete bolju sliku o onome što sam pročitala. Zadaci i knjige koje sam pročitala kako bih ih ispunila:

  1. Knjiga sa žutim na koricama: Jennifer Niven – Sva radosna mjesta 
  2. Knjiga koju ćeš čitati samo nakon zalaska sunca: J. R. Ward – Krvava žrtva (Bratstvo crnog bodeža #6)
  3. Knjiga za koju si čuo/la zahvaljujući Booktube-u: J. A. Redmerski – Reviving Izabel (In the Company of Killers #2) – za ovaj serijal prvi put sam čula na kanalu gingerreadslainey
  4. Knjiga koja je starija od tebe: Partick Suskind – Parfem: Povijest jednog ubojice – knjiga je prvi put izdana 1985., a ja sam se rodila 1999., tako da je sigurno starija od mene
  5. Knjiga prema kojoj je snimljen film: Blake Crouch – Dobrodošli u raj (Wayward Pines #1) – ovo je možda varanje jer je prema ovoj knjizi snimljena serija, a ne film, ali mislim da se i to računa; ako ne, Parfem također može ispuniti ovaj zadatak
  6. Knjiga tvog najdražeg autora: Lauren Oliver – Vanishing Girls i Colleen Hoover – Ugly Love – Lauren Oliver mi je najdraža autorica, ali budući da sam pročitala i Ugly Love, odlučila sam ju tu ukomponirati jer mi je Colleen Hoover također jedna od dražih autora
  7. Pročitati sedam knjiga: Uspjela!

I to bi bilo to. Mislim da sam rekla sve što sam planirala. Sve u svemu, bilo mi je jako zabavno u proteklih tjedan dana. Iako nisam nagovorila mamu da sudjeluje kao prošle godine, svejedno je bilo zabavno. Ako niste sudjelovali u Booktube-a-thonu, svakako vam preporučam da nagodinu pokušate, nećete požaliti. Ako pak jeste sudjelovali, nadam se da ćete podijeliti sa mnom što ste pročitali i jeste li sudjelovali u challengeima na Youtubeu, Twitteru i Instagramu.

