Autor: Colleen Hoover
Naslov: Ugly Love
Izdavač: Simon & Schuster
Godina izdanja: 2014.
324 str., meki uvez

9781476753188

Kad se Tate useli svom bratu Corbinu, upozna njegovog susjeda i prijatelja Milesa. Tate i Miles nisu prijatelji, ali ne mogu poreći međusobnu privlačnost. Sklope dogovor da će njihov odnos biti isključivo seks, ali ljubav ponekad postane ružna.

Ako ste pročitali ovaj opis i očekujete nešto u stilu Pedeset nijansi sive, očito nikad niste čitali ništa od Colleen Hoover. Nijedan njen roman nije samo romansa između dvoje glavnih likova, već uvijek u tu priču uplete i neki ozbiljni problem, nekakvu tragediju koja obilježi cijelu knjigu, a upravo je to situacija i ovdje. Kako sam pročitala ovu knjigu u svega pet sati (obožavam audioknjige), mislim da je nepotrebno isticati kako Ugly Love izaziva ovisnost – jednom kad sam počela, nisam mogla prestati dok nisam saznala sve.

Mnogi koji su pročitali ovu knjigu ne vole Tate i smatraju ju lošom osobom, ali ja sam se uspjela povezati s njom i razumijem ju. Činjenica da je trpila sva Milesova sranja i bila s njim bez obzira na sve što joj je činio za mnoge je primjer slabog karaktera i naivnosti. Ja mislim kako je Tate zapravo jako realan lik jer mnogi ljudi jednostavno tako postupaju kad im je stalo do nekoga. Shvaćam tu neumornu nadu da ipak postoji šansa i da ipak nije sve onako kako na prvi pogled izgleda, a njena upornost i vjera u Milesa njene u najveće odlike. Tako da ne, Tate nije zaljubljena glupača.

Miles je iznimno frustrirajući lik, ali nemoguće je ne žaliti ga. Od samog početka znamo da se dogodilo nešto  i tijekom cijele knjige očekujemo odgovor, objašnjenje za njegove postupke. Sada, ne tvrdim da mu je jedan događaj iz prošlosti opravdanje da se prema Tate ponaša kao šupak, ali nakon svega kroz što je prošao, ne možeš ga osuđivati za to što se boji ljubavi.

Kako mi je ovo već treća knjiga Colleen Hoover koju sam pročitala, polako počinjem primjećivati posebnost njezinih romana. Ugly Love nije mi najdraža njena knjiga, ali je zato na visokom drugom mjestu.

Kako sam slušala audioknjigu, nisam imala tu privilegiju čitanja na papiru, ali sam na internetu vidjela kako su Milesova poglavlja pisana poput pjesama i sad mi je žao što sam propustila taj veliki dio iskustva. Unatoč tomu, Colleen Hoover ponovno me očarala svojim fantastičnim stilom koji je istovremeno jednostavan za čitanje, ali i poetičan i lijep. Još jedna sitnica koju ne smijem zaboraviti spomenuti: Scene seksa. Ima ga dosta u ovoj knjizi, ali opisi nisu jeftini i smješni kao u većini drugih knjiga ovog žanra. Zapravo su na neki način također poetični i lijepi, a iako bi seks trebao biti nevažan, očito je da likovima znači itekako puno. Nepotrebno je spominjati kako je autorica ponovno uspjela u meni izazvati hrpu osjećaja i natjerala me i da se smijem i da plačem. Polako mi postaje jedna od najdražih spisateljica i jedva čeka pročitati ostale njene knjige.

Konačna presuda: Obožavam Ugly Love. Svakako pročitajte ako želite nešto iz New Adult žanra, ali da osim seksa ima i neku dublju radnju sa savršenim omjerom sreće i tuge.