Autor: Susan Ee
Naslov: Svijet poslije
(eng. World After)
368 str., meki uvez

Svijet-poslije-naslovnica_web

Savjet: Budući da je ovo druga knjiga u serijalu, preporučam da preskočite prvi odlomak ukoliko niste pročitali prethodnu knjigu. Ostatak recenzije ne bi trebao odavati ništa, ali možda bolje da uopće ne čitate ovu recenziju dok ne pročitate Pad anđela, a recenziju za nju možete pročitati ovdje.

Nakon što je Penryn jedva preživjela borbu u anđeoskom leglu i ponovno je sa svojom disfunkcionalnom obitelji, nije ni blizu sretnom završetku. Dok je Raffe u potjeri za Belialom i pokušava vratiti svoja krila, Penryn pokušava zaštititi svoju sestru Paige kako god može, no nove osobine njene sestrice otežavaju joj posao.

Radnja Svijeta poslije započinje u istom trenutku u kojem Pad anđela završava. Da sam čitala te dvije knjige bez pauze i vremenskog odmaka, sumnjam da bih znala kad je jedna knjiga završila, a druga počela. Radnja teče glatko, a knjiga je puna akcije i opasnosti od početka do kraja. Čitajući ovu knjigu zapravo sam iskusila nešto što mi se nikad prije nije dogodilo i nisam sigurna sviđa li mi se ili ne. Dok sam čitala, nisam imala osjećaj da okrećem stranice i ostvarujem neki značajni napredak, ali prije nego što sam i shvatila, već sam pročitala stotinjak stranica. Čak i kad sam završila cijelu knjigu, imala sam osjećaj kao da cijelo to vrijeme nisam uopće čitala, iako se bez problema mogu prisjetiti svega što se dogodilo u knjizi. Eto, ne znam je li to kompliment ili ne, ali svakako je dokaz da se kroz Svijet poslije može proletjeti i pritom uživati u svakoj stranici, čak i ako toga u tom trenutku niste svjesni.

Ne bih htjela ništa odati jer i sama mrzim kad nabasam na spoilere, ali moram reći kako je kraj knjige svakako bolji od početka. Tek nakon što se Penryn i Raffe ponovno sastanu (a očito je da hoće, stvarno nije spoiler), knjiga zapravo povrati onu čar koju je imao Pad anđela jer njih su dvoje duša ovog serijala i bez njihove interakcije, ovo je samo još jedan postapokaliptični serijal.

Budući da sam detaljno izanalizirala likove u recenziji na prvu knjigu, Pad anđela, ne bih htjela ponavljati sve što sam rekla pa ću samo reći da moje mišljenje i dalje stoji i još uvijek iz istih razloga obožavam sve likove u ovom serijalu.

Ono što me se vjerojatno najviše dojmilo u Padu anđela bili su jezivi detalji i neočekivani preokreti, a autorica je tu tradiciju nastavila i ovdje. Sviđa mi se i što smo vidjeli još neke aspekte ovog postapokaliptičnog svijeta, iako me malo muči što još uvijek nisam sigurna kog su vraga anđeli uopće dolazili na Zemlju. Ne znam jesam li samo ja propustila poantu ili to pitanje stvarno još nije odgovoreno pa me prosvjetilite ako griješim, ali ostala je samo još jedna knjiga u serijalu, a mi još uvijek ne znamo ni motiv zbog kojeg se sve događa. Ipak, trudim se da me to ne pogađa toliko i činjenica da JOŠ UVIJEK ne znam što se događa samo me tjera da željno iščekujem treći nastavak, Kraj vremena.

Sve u svemu, Svijet poslije je solidan nastavak fantastičnom Padu anđela i svakako preporučam da nastavite s trilogijom ako vam se svidjela prva knjiga. Ako pak još uvijek niste pročitali ni prvu knjigu, što čekate?